Pollyanna anno 1966

Jeg har tidligere vist et billede af mig selv som jeg så ud i 1960erne. På dette billede er jeg tre år gammel og jeg sidder sammen med min mor og min nyfødte lillesøster – derfor kan jeg regne ud at det er taget i sommeren 1966. Jeg holder rigtig meget af dette billede, fordi det er et jeg ikke har set, førend jeg fik nogle gamle billeder fra min mormors album. Og så synes jeg simpelthen min mor ser så frisk ud i betragtning af, at hun næsten lige har født.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Pollyanna anno 1966

  1. Lene siger:

    Så fik jeg lige opdateret min læsning her 🙂 Jeg er vild med dine puder, kan godt lide sammensætningen.
    Og så ser du da lækker ud i 8oer look 🙂
    Håber du er ved at være ovenpå igen.

  2. Pollyanna siger:

    Jo tak – jeg er i fulde omdrejninger igen. Jeg har også lyst til at sy flere puder – min yngste kunne faktisk godt lide dem, så måske hun gerne vil have sin egen. 🙂

Skriv et svar

