Så er det nu!

Vi har glædet os længe og nu sker det endeligt. Andensidste afsnit i sagaen om Harry, Ron, Hermione, Ginny, Severus, Neville, Lupus og alle de andre skal ses i aften. Vi har bestilt biletter og der er bestilt hjemmelavede burgere inden filmen.

Det bliver et dejligt afbræk – min weekend er i nogen grad blevet spoleret af finansgrisens grimme ansigt, der lige nu spreder uhygge på min arbejdsplads. Som tillidsvalgt er jeg desværre nødt til at involvere mig. Jeg har vidst det kom, men ikke desto mindre er jeg træt af, det sker nu.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Så er det nu!

  1. Lene siger:

    Finansgrisen er rigtig grim, jeg er også bange for at vi kommer til at mærke den.
    god filmaften, vi venter til juleferien 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Ja det er noget rigtig skidt – sparekniven er blevet hvæsset gevaldigt.
    Filmen var rigtig god – nu glæder vi os allerede til det sidste kapitel. Pigerne siger det bliver i juli næste år.

Skriv et svar

