Alfabethuset

Nu ligger Alfabethuset til gratis download på p4. Jeg er godt i gang med den forrige gratis lydbog, Kadaverdoktoren. Jeg har ikke helt vænnet mig til at lytte i stedet for at læse og nogle gange går mine tanker på langfart. Derudover er min afspiller lidt irriterende, da den ikke automatisk afspiller kapitlerne fortløbende. Men bortset fra det nyder jeg at lytte til oplæsningen på vej til arbejde i de mørke morgener.

Dette indlæg blev udgivet i Bøger. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

