Som man giver, får man igen

I søndags var det 1. søndag i advent. Traditionen tro er der lavet adventskalender til pigerne(og også til fætter og kusine, som dog først afleveres i weekenden) Hidtil har pigerne fået pakkekalender, men de har i et par år sagt, at de hellere bare ville have adventspakkerne og undvære de andre. Mor er nok den der har haft sværest ved at slippe, da jeg har hygget mig rigtig meget med at lave de små pakker og det har været med til at sætte julestemningen hos mig.

I år fik jeg dog en overraskelse – jeg får åbenbart også adventsgaver i år! I søndags var der to fine limegrønne rosti skåle til mig 🙂

Sådan tror jeg det er med mange ting her i livet: Som du giver får du. Denne gang var det adventsgaver, en anden gang er det måske er smil eller en hjælpende hånd…

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

