Eat – Pray – Love

Da vi var i London dette efterår, købte jeg romanen Eat – Pray – Love af Elizabeth Gilbert, fordi jeg gerne ville læse den inden jeg så filmen i biografen(filmen var nemlig på menuen i Biografklub Danmark, som jeg og svigerinden jo er medlem af) Jeg nåede dog ikke at få læst bogen inden vi skulle i biografen for at se filmen. Jeg havde hørt, at filmen fik dårlige anmeldelser, men som regel vil jeg gerne danne mit eget indtryk og ikke bare stole blindt på anmaeldernes dom, så jeg glædede mig til at se filmen. Det blev dog en slem skuffelse, faktisk var jeg ved at falde i søvn flere gange… Sjældent har en film kedet mig så meget og bare sagt mig så lidt – jeg blev overhovedet ikke berørt af den. Faktisk vil jeg sige det i den grad var en ligegyldig film – så den får kun en enkelt * herfra.

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

