Juleferie og hvid jul

Jubiii – jeg får vist mit ønske om en hvid jul opfyldt. I går begyndte det at sne kraftigt på mine breddegrader hen mod aften og nu er alting hyllet i hvidt. I morges da jeg kørte på arbejde så det grangiveligt ud som om træerne var drysset med diamanter, der funklede og glimtede i billygternes lys.

Juleferien er skudt i gang med et besøg hos frisøren, så jeg kan gå det nye år i møde uden grå striber, men med lyse striber der tilfredsstiller min indre blondine. Denne december er kendetegnet ved at jeg føler mig på forkant med julen. Gaverne er købt og pakket ind, juletræet er hentet og mangler kun at blive pyntet, det synes jeg er ret godt klaret den 21. december. Nu vil jeg tage en kop kaffe og skrive et par julekort og hyge mig med det.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

