Farvel 2010 og goddag 2011

De sidste par år har jeg vist lavet en slags status på året der gik og det er jo egentligt ret sjovt at have at kigge tilbage på. Hvis der skal laves en status for 2010, er det så vist ved at være på tide, men jeg blev syg i julen(hvorfor bliver jeg altid syg, når jeg har ferie?) så derfor har det været et hængeparti.

På nogle måder var mit 2010 et år ud over det sædvanlige. Både mit livs lys og jeg selv kom under kniven, heldigvis gik det godt begge gange, men det giver nogen nervøsitet i familien, når far/mor er på hospitalet. Desværre var vi ikke rigtig på nogen familiesommerferie i år, vi havde en masse planer om renovering i hjemmet, men af forskellige årsager løb de ud i sandet. Jeg var dog ude at vifte med ørerne i Europa med mit arbejde, det blev både til en tur til München og til Barcelona, begge byer var nye bekendtskaber, men helt klart byer, der vil være et genbesøg værd. Jeg fik sluttet 2010 af med at blive lidt bedre til at få læst nogle bøger. Det blev mest til krimier – men det er også ok synes jeg – hovedsagen er at jeg får fundet min gamle glæde ved at læse igen.
Det største der skete i 2010 var, at storepigen blev student. Det var stort endelig at være mor til en studine, når nu mit liv er så fyldt af alle andres studenter. Det var også en stor oplevelse at opleve lillepigen optræde i selveste Royal Albert Hall – det kan vi heldigvis gense, da vi har købt DVDen 😉

I 2010 fik jeg endelig begyndt at dyrke motion rimeligt regelmæssigt og er blevet ret bidt af spinning(som man ikke må kalde cykling i et motionscenter længere, da det er blevet et beskyttet varemærke!) Det er en vane, jeg håber fortsætter i 2011, der er nemlig lidt flere kilo jeg gerne vil slippe af med ud over dem, der er røget allerede.

Hvordan 2011 bliver, kan jeg kun gisne om, men meget af året kommer nok til at centrere sig om lillepigens ophold i USA(hvis alt går efter planen) På mit arbejde bliver foråret sandsynligvis præget af hårde forhandlinger i kølvandet på finanskrisen og stramme finanslove- det glæder jeg mig sådan set ikke til, men nogen skal jo gøre det og det er så blevet mig! Sandsynligvis bliver det også til nogle arbejdsrelaterede rejser for mit vedkommende, det glæder jeg mig til. Så håber jeg rigtig meget at storepigen får held til at finde sig et job. Indtil videre har det været meget svært at finde et sabbatårsjob og det er ret synd for hende at skulle tulle rundt, når nu man gerne vil have noget at rive i.
Ellers håber jeg hele familien vil være glade og raske i 2011 og det vil da heller ikke gøre noget at vi vandt i lotto. 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

