Bogudfordring 2011

Jeg har givet mig selv en udfordring – en bogudfordring! Jeg har tilmeldt mig Bogklubben meners bogudfordring 2011 – læs en bog hver måned i en bestem kategori. Januars udfordring er en krimi udgivet før 2000. Derudover har jeg besluttet, at de 12 måneders bogudfordringer, så vidt muligt, skal findes i min egen bogreol(da jeg – det er næsten pinligt at indrømme – har rigtig mange bøger, jeg endnu ikke har fået læst og det SKAL være en bog jeg ikke har læst før. Så bogudfordringen slår 3 fluer med et smæk og er vel en slags pendent til strikkebloggernes strik fra lager. Hos mig er det bare læs fra lager 😉

Derfor gik jeg på opdagelse i på boghylderne. Krimier er der sådan set nok af, de fleste har jeg dog læst. Dog kom jeg i tanke om, at jeg engang havde fået et par krimier af min mand, da han et år var i London. En af dem var Minette Walters The Dark Room, som er udgivet i 1995 – bingo! Jeg er i gang.

Dette indlæg blev udgivet i Bøger, Bogudfordrinegn 2011. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

