Kender du det?

  • Syg teenager.
  • På arbejde til kl 18.30 i går.
  • Massevis af arbejdsopgaver.
  • Massevis af mails fra kollegaer, der kræver svar på dette og hint.
  • Dårlig samvittighed fordi jeg nu går ind i den anden uge, hvor jeg ikke har været afsted til motion – ikke godt for nytårsforsættet!

Jeg kunne vælge at stresse vildt over det, men jeg tror jeg sætter mig nu og simpelthen grave mig ind i opgaverne fra en ende af. Først vil jeg kigge til patienten, så vil jeg lukke for mailen for i dag. Derefter vil jeg grave mig ind i de ventende opgaver og senere vil jeg lukke ned og tage i fitness centeret, fordi jeg VIL prioritere motionen! Til sidst vil jeg klappe mig selv på skulderen, fordi jeg tager kontrollen over mit liv!

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

