Ren oldemor

Idag vil der gå ren oldemor i den for mig, jeg har nemlig meldt mig til et kursus i knipling! Jeg har altid syntes at kniplinger var så fine, men da jeg var barn havde jeg slet ikke tålmodigheden til at lære det. Min søster derimod gik på kursus og lærte det sammen med en masse pensionistdamer. Min mor kunne kniple og jeg har både kniplebræt og kniplepinde og masser af opskrifter på loftet. Jeg er spændt på om jeg har tålmodigheden til at lære det i dag.

Dette indlæg blev udgivet i Kreativ?, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

