Hip hip


I dag fejrer vi fødselsdag eller det vil sige vi fejrede fødselsdag over morgenmaden. Fødselaren har nemlig teaterpremiere om to dage, så hun har ikke tid til yderligere fejring førend i marts!

På billedet får hun også lige flashet moderens nyeste strikkekreation – en norsk sweater næsten magen til den jeg strikkede til storesøs sidste år. Lige nu strikker jeg Isagers Honey – en lidt langsommelig affære. Bagefter har jeg faktisk tænkt mig at strikke endnu en norsk sweater, der er nemlig en kusine, der også har ytret ønske om en sweater fra min hånd og det kan jeg jo ikke modstå. Om et par uger skal jeg i bus(!) til Prag og Berlin, så mon ikke der er basis for lidt strik på den tur?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Hip hip

  1. Pingback: Alle gode gange tre « The Pollyanna Principle

  2. Pingback: Året der gak « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

