Upstairs, Downstairs

Som teenager sad jeg fast foran TV skærmen, når der blev vist Upstairs and Downstairs på Danmarks Radio – landets eneste TV station. Jeg elskede at følge Rose, Edward, Hudson og alle medlemmerne af Bellamy familien på Eaton Place i London. For nyligt slugte jeg den britiske TV serie Downton Abbey, det var ren uforfalsket nydelse at lade sig opsluge af det univers søndag efter søndag. Desværre varede nydelsen alt for kort, men der er udsigt til en ny omgang, når seriens 2. sæson bliver vist. I aften kommer så en opfølger på Huset på Eaton Place. I’ll be there!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Upstairs, Downstairs

  1. julesrules siger:

    Åh, jeg var også vild med den der Downton Abbey. Desværre nåede jeg ikke at se første afsnit af Upstairs and Downstairs, sidste søndag. Er det for sent at følge med nu? Og vil man gide det, når man ikke har set den før?

  2. Pollyanna siger:

    I aften var da første afsnit er jeg ret sikker på. Tror den bliver genudsendt næste søndag eftermiddag – så kan du få en dobbelt dosis på samme dag 🙂 Jeg synes ikke den nye Up & Down tilnærmelsesvis kom på højde med Downton Abbey – desværre! De gamle Up & Down kører på TV2Charlie, men jeg har nu ikke genset dem – bortset fra en enkelt og der er altså noget med at tempoet i tv serier bare er højere i dag end i 70erne, hvilket får de gamle serier til at virke lidt langsommelige…

Skriv et svar

