In memoriam

I februar 1983 fløj jeg til Israel sammen med min veninde for at arbejde i en kibbutz i tre måneder. Vi endte dog med at blive der noget længere, vi havde det rigtigt sjovt, mødte masser af jævnaldrende fra alle mulige lande. Jeg har altid siden tænkt på denne tid som meget afgørende i mit senere liv og jeg synes selv det var i de år jeg fandt mig selv og sprang ud og blomstrede op. Tre unge fyre, de to fra England og den sidste fra USA, kom til at betyde specielt meget for mig, jeg mistede dog kontakten med dem alle tre. Indenfor de sidste par måneder har jeg af snirklede veje fået nyt om de to og det viser de begge er døde i 80erne, faktisk ikke mange år efter vi skiltes! Det er meget underligt at tænke på, netop fordi de altid har været tæt forbundet med mit ophold i Israel, så når jeg har tænkt på den tid, har jeg automatisk tænkt på dem!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

