Maos sidste danser

En af de sidste film i Biografklub Danmarks række af film 2010-2011 er Maos sidste danser. Min  sædvanlige Bioklub følgesvend – svigerinden – brændte mig af, men jeg besluttede mig for at gå i biffen for at se den selv så af skræk for at jeg ellers ikke ville nå at se den. Det har jeg ikke fortrudt! Jeg synes det har været den bedste film i årets pakke indtil videre og den er absolut anbefalelsesværdig – omend den lige blev lidt tårepersende til slut.

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

3 svar til Maos sidste danser

  1. Lene siger:

    Det var nok en film, jeg ikke ville finde på at se, men nu ved man aldrig 😉 Tak for anmeldelsen.

  2. Pollyanna siger:

    Det er det gode ved Biografklub Danmark konceptet synes jeg, man får set en masse film som man ellers ikke ville få set – og så ser man dem til halv pris tilmed 🙂

  3. Pingback: Hverdagsluksus « The Pollyanna Principle

Skriv et svar

