Procrastination


Jeg forsøger at holde dampen oppe. Næste uge byder på mundtlig censurarbejde og da man jo som censor skal være forberedt til at kunne afholde eksamen ved eksaminators forfald, gælder det om at være velforberedt. Jeg har dog – desværre – en tendens til at falde i overspringshandlingsfælden… således også nu!

Senere futter far, mor og lillepigen til hovedstaden. Vi skal i weekenden til informationsmøde ang. lillepigens high school ophold. Uha – afskedens stund nærmer sig med raske skridt. Jeg glæder mig på hendes vegne og er fortrøstningsfuld. Hendes værtsfamilie virker som søde og fornuftige mennesker og jeg har også et rigtigt godt indtryk af den high school, hun skal gå på. Det skal nok gå, vælger jeg at tro på! Samtidig glæder jeg mig faktisk også til, at kunne lave nogle ting med min mand bare os to. Vi har været fuldtidsforældre i 19 1/2 år. Ulig så mange andre har vi aldrig haft bedsteforældre, der stod på spring for at passe børn eller tage børnene med på weekend her og der(min mands forældre var døde inden vi fik børn og min mor var meget syg da børnene var små) Derfor har jeg altid sagt, at vores børn, de har været 100% vores.(Jeg tror det kan tælles på 2 hænder de gange de er blevet passet udover i vuggestue og børnehave) Så ja, jeg glæder mig til noget voksentid og måske til en weekendtur eller to med manden i mit liv, mens vores børn er ude at opleve verden! Fokuser på det positive – sorgerne kan man hurtigt nok komme til at forholde sig til!

Billederne er fra min nieces konfirmation. Min søster har i haven en adskillig meter lang rhodendendron, som jeg fotograferede min niece foran. Hende har jeg klippet ud på billedet – så selvom det er to billeder er det den samme enorme busk klippet ud af et billede!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

