Svigermor fail!

Engang kom ungernes gæster på cykler med støttehjul og blev hentet af mor eller far, når det blev spisetid. I dag kommer de i mors bil og er to meter høje og bruger str 43 i sko! Ak ja – det er på børnene man kan se årene går, for jeg ligner jo stadig mig selv.

Gårsdagens menu skulle have været lasagne, men da jeg åbner ovnen efter den er blevet varm, vælter det ud med ildelugtende røg! Mærkeligt! Har jeg villet gøre ovnen ren, men glemt at gøre sidste halvdel(aftørring af ovnrens)? Det er vist godt, jeg er gået på ferie. Menuen blev skyndsomst ændret til selvhenter pizza. I aften skal vi dog have lasagne – så jeg må hellere få den ovn gjort ren, inden jeg glemmer det igen!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

