Sommerferie og skybrud

Så er vi hjemme igen efter en lille uges tid i Hovedstaden.Som altid når vi er i København er meget af tiden fyldt med sociale arrangementer med gamle venner og familie og sjældent bliver der rigtig tid til at lege turister. Vi havde dog et hul i planerne efter at Lillepigen havde været på Den amerikanske ambassade for at få visum. Derfor tog vi en tur på Louisiana og senere en tur ad Strandvejen og endte i Hornbæk, hvor billedet er fra. Det er mange år siden jeg har været på Louisiana, så det var en fin oplevelse med fine værker(og noget der ikke sagde mig noget) og frokost med en dejlig udsigt over Øresund.

Lørdag sad jeg hos gammel veninde, mens resten af familien var taget i Tivoli – det blev dog en kort fornøjelse, da de blev overraskede af århundredets skybrud. Det var voldsomt og det var fire druknede mus, der kom ud og hentede mig efter en meget kort Tivolitur(20 minutter!)

Nu er vi hjemme igen og resten af ferien byder på småture, praktiske opgaver og arbejde – i første omgang tror jeg, det er haven der kalder – det gode vejr på en dejlig, solrig sommeronsdag må udnyttes!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

