Festivalmudder

har jeg aldrig oplevet, da jeg aldrig har været til festival. Jeg har dog været til Grøn koncert rigtig mange gange. Som regel har der været godt vejr – i år var dog en undtagelse – det stod periodisk ned i stænger og hvis det ikke var fordi jeg havde købt og betalt biletten og inviteret 3 kollegaer til brunch inden – var jeg nok blevet hjemme. Nå men jeg havde købt biletten, så vi tog afsted og det blev også en hyggelig dag med god musik. Som min yngste datter siger: “Der findes ikke dårligt vejr, kun dårlig påklædning!” (Lad os håbe hun også siger sådan efter en uge på Samsø!)

Der var rigtig mange musikere på banen til årets Grøn Koncert. Jeg havde glædet mig allermest til TV2, men blev dog noget skuffet – jeg synes slet ikke de nåede ud over scenekanten. Ellers var De eneste to og Kato and friends noget af det bedste. ALt i alt havde jeg en hyggelig dag sammen med tre kollegaer og det er jo altid dejligt! Og i tilgift fik jeg også et par rigtig mudrede støvler!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

