Aftentour

tog vi på gåben fremfor foran husalteret. Hvis vi vil i skoven med hunden, kører vi oftest til Marbæk plantage ikke langt fra, hvor vi bor (men dog så langt, at man ikke kan gå derud) Marbæk plantage er grundlagt af Sagfører E. M. Hansen og da jeg i dag ville læse lidt om ham, gik det op for mig, at han faktisk er en af mine slægtninge. Hans mor og en af mine tip-tip oldemødre var søstre. Hans mor dør som 36årig og hans far gifter sig så igen med hendes lillesøster. De får blandt andre en søn som min oldefars søster gifter sig med. Så familien er flettet sammen på flere leder og kanter.

Slægtsskab eller ej så er Marbæk plantage et dejligt sted at gå tur med hunden.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

