Fuldmåne?

Jeg ved ikke, om det er fudmånen eller søndagens komalignende lur på sofaen, der er skyld i, at min mandag er startet k. 5.30….

Jeg skyder første arbejdsdag efter en lang ferie i gang på hjemmekontoret. Om lidt må jeg dog bevæge mig ud af de hjemlige rammer, da jeg skal mødes med alle mine kollegaer til opstart på skoleåret 2011/2012. Ferien gik så hurtigt, at jeg af og til må spørge mig selv om, hvor den sommer lige blev af (men svaret er nok at den ligesom regnede væk…). Underligt som tiden kan synes uendelig, når man står foran ferien og så flygtig, når man balancerer på feriens absolut yderste kant. Nuvel en af fordelene ved en god lang ferie er, at man oftest glæder sig til at komme i gang igen. Det kommende arbejdsår byder på nye opgaver og nye oplevelser(mere om det senere) og som altid på både kendte men også nye ansigter, som jeg glæder mig til at følge de næste år.

Jeg satser på min mandag bliver god og sjov – det plejer den første mandag at være!

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

