Hverdagsluksus

Jeg er stor tilhænger af, at man skal forkæle sig selv i hverdagen og jeg elsker at gå i biografen. Selv som studerende – uden de store summer at slå til Søren med – undte jeg mig selv den luksus at gå i biografen. Så fik vi børn og i mange år var biografbesøg forbeholdt film, vi kunne se med pigerne. Så begyndte pigerne at blive så store, at de gad se nogle af de samme film som os og specielt Lille A. har været nem at lokke med mor i biografen. De sidste par år har jeg været medlem af Biografklub Danmark, som jeg synes er et ret godt koncept. Jeg får set nogle film, hvoraf mange er nogen, jeg nok ikke ville have fået set, hvis ikke jeg var medlem af Biografklubben. Jeg går sammen med min svigerinde, så som bonus får vi også lige vendt verdenssituationen. Sidste år var jeg ikke så imponeret over filmene, selvom enkelte overraskede yderst positivt. I år er filmene guf for en anglofil, historieelskende, krimifan som mig og jeg vil rigtig gerne se dem alle.

Dette indlæg blev udgivet i Film. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

