Limbo

Der er nu 11 dage til Lille A. sætter sig i flyveren mod New York.

For alle andre er det blevet hverdag igen. Kammeraterne er startet i skole, de fleste af dem i en ny skole, hvor alt er nyt og spændende. Herhjemme er vi begyndt på arbejde og vi er allesammen i en underlig venteposition. Visum og vaccinationer er klaret, gaverne til den amerikanske familie er købt og den første prøvepakning er foretaget. I morgen aften er vennerne inviteret til pizza og hyggeligt samvær ;-), næste weekend er det min familie, der kommer og siger farvel. Afskedens stund nærmer sig og jeg kan mærke jeg får sværere og sværere ved at tage hjemmefra. I aften er der et socialt arrangement på mit arbejde, som jeg skal deltage i (det er en del af jobbet), men jeg kan mærke, at navlestrengen strammer til. Allermest har jeg lyst til at sidde tæt i sofaen med hende min den lille selvstændige, kreative, kvikke, smukke, bedrevidende lækkermås, der er helt klar til at erobre verden.

 

Dette indlæg blev udgivet i Udveksling. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

