Moderlige formaninger


Nogen siger de moderlige formaninger, nogen råber dem måske ligefrem til tider. Jeg har valgt at brodere dem! De sidste par uger har jeg konspireret sammen med Lille As venner. De har skrevet hilsner i den lille bog og jeg har syet et omslag med formanende ord. Jeg har tænkt mange tanker om min yngstes eventyr mens jeg har broderet og syet og måske ser resultatet lidt amatøragtigt ud, men der er syet mange kærlige tanker i stingene. Og som en god veninde engang sagde: “Det gør slet ikke noget, man kan se det er hjemmelavet!”

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Moderlige formaninger

  1. Fru Green siger:

    Sikke en god idé. 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Lang tid siden Fru Green 🙂
    Jeg håber i hvert fald, hun bliver glad for den 🙂

Skriv et svar

