Nye tider og nye skikke


“Vil du med ud at cykle?” spurgte mit livs lys i formiddag. Det ville jeg godt og da jeg havde et par ærinder at ordne cyklede vi ind til midtbyen, en tur på ca 7 km hver vej. En nær fagkollega skal fejres i næste uge og selvom min arbejdsplads har en personaleforening der tager sig af den slags, plejer vi kollegaer, der er tættest på også at markere det, så derfor skulle jeg på gavejagt. Der var masser af mennesker på torvet og på gågaden, fordi det åbenbart er foreningernes dag i dag.

Nu er vi hjemme igen og jeg skal have gjort klar til morgendagens indsamling.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

