Væltet omkuld

Ikke mentalt men på helt bogstavelig vis! I denne uge var der idrætsdag på min arbejdsplads. Idrætsdagen har altid et land som tema og dermed ret eksotiske ‘idrætsgrene’. I år var det afrikanske kontinent vært for idrætsdagen og sammen med en kollega var jeg ansvarlig for at styre aktiviteten ‘safari rally’! Kombinationen vådt græs, over-ivrige teenagere, to meter høj pubertetsdreng med nedsat kropskontrol resulterede i et sammenstød med mig med det resultat, at jeg blev væltet bagover ret voldsomt. Nu er jeg normalt ikke sådan at vælte af pinden og jeg kom også hurtigt på benene igen(selvom jeg var noget groggy), for man vil jo nødigt ligge og bide i græsset foran en hel flok teenagere, men hele ugen har jeg været lidt groggy og haft hovedpine. Jeg håber ikke. jeg har haft en hjernerystelse!

Under alle omstændigheder er det en god anledning til at få omsat min fødselsdagsgave, så i eftermiddag lægger jeg mig på briksen til en times massage – ah!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Væltet omkuld

  1. Lene siger:

    Det var da noget uheldigt, hvis ikke du får det bedre, skal du altså gå til læge,Pollyanna. God bedring og god weekend 🙂

  2. Pollyanna siger:

    Tak og ilm! Nu har jeg fået massage, så nu svæver jeg nærmest 🙂

Skriv et svar

