Home, Sweet Home

Så er jeg hjemme igen – eller rettere det har jeg efterhånden været en lille uge. Heldigvis kom jeg hjem lige da efterårsferien var begyndt, for selvom nogle måske vil mene det må være som at holde ferie at være små 2 uger afsted på studietur – kan jeg oplyse, at det er det ikke! Oveni bliver det ikke nemmere at tackle jetlag med alderen, hvilket har betydet for lidt søvn både i starten af turen og efter afslutningen. Nu skal jeg imidlertid til at være mig selv igen, da arbejdet kalder fra på mandag og der er hængepartier fra de sidste par uger der skal klares inden.

Alt det til side havde vi en dejlig tur. Jeg nød at være i et af de lande, der af mange årsager står mit hjerte nært. Desværre kunne jeg jo ikke besøge familiens expat, men vi fik skypet et par gange og jeg fik sendt den monstertunge pakke(som jo var meget billigere at sende indenrigs i USA end fra Danmark) med vinterjakke og 1. del af pakkekalenderen fra mor og far. Vi fik rigtig udforsket 2 forskellige sider af USA – først i midtvesten og til sidst i New York. Samme land og samme kultur og dog alligevel så forskellige.


Et af de mange flotte vægmalerier i Cape.


Downtown Cape.

Historiens vingesus langs Mississippi.

Slagtilbud!

Pause under homecoming game på lokal high school.

Buffalo.

Hvem siger det er børnene, der bliver væk?

Blå himmel i St. Louis.

Old Court House St Louis.

The Arch eller the Gateway to the West


In memoriam – Apple store Fifth Avenue in The Big Apple!


The Sphere


Wall Street protesters.

I Central Park

En landsmand i Central Park.

Farvel til Central Park

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

