Præstationsangst

Gulp – jeg har i år tilmeldt mig Den kreative pakkekalender som er en ide undfanget af Unikarina. Sidste år fulgte jeg med på sidelinien og syntes det var en rigtig sjov ide. Nu har jeg kastet mig hovedkuls ud i det og meldt mig til. Det er lidt af en udfordring, da jeg jo, som jeg vist ofte har nævnt, egentlig ikke er ret kreativ, hvis jeg selv skal sige det. Jeg er dog ud af en familie af kreative kvinder og har skufferne fulde af deres kreationer. Nogle gange tænker jeg dog på om en af grundene til at vores formødre var så produktive var, at de ikke havde de samme distraktioner, som vi har i dag(TV, film, computer, bøger osv) Selvfølgelig var noget af det også af nødvendighed, da man jo ikke havde de forbrugsmønstre og muligheder vi har i dag.

Jeg kan strikke og brodere korssting, fordi det var noget man lærte, da jeg gik i skole. For nylig har jeg lært mig selv at hækle. Jeg kan sy sådan lidt op og ned på symaskine, men ikke noget avanceret. Nu må vi se, hvad jeg kan finde på. Jeg har besluttet mig til at vente med at lægge mig fast på noget, indtil jeg ved hvem min modtager er, da det forhåbentligt er muligt at afpasse pakkens indhold efter modtageren.

Dette indlæg blev udgivet i December, Den kreative pakkekalender, Jul, Kreativ?. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

