A morgen


Førhen var jeg et rigtigt B menneske. Jeg gik altid sent i seng og ville helst sent op. Med små børn var det ofte en udfordring med det resultat, at jeg ofte sov alt for lidt. Nu har jeg nemmere ved at komme i seng, men åbenbart betyder det så, jeg skal tidligt op. Så nu sidder jeg her og starter lørdagen i langsomt tempo, mens mand og hund sover. Jeg læser reklamer, som postkassen var fuld af her til morgen(her i huset elsker manden at bladre i reklamer, så vi modtager reklamer, selvom det jo egentligt er noget miljøsvineri) Mens jeg bladrer i reklamerne tænker jeg over min jul, som stadig er uafklaret – vi har ikke rigtig fundet ud af, hvor vi skal tilbringe den barnløse jul. Om lidt vil jeg vække manden, han skal nemlig med i fitnesscenteret, så vi kan få en aktiv lørdag.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til A morgen

  1. Lene siger:

    Ha jeg læste det som et engelsk ord, men genkendte ikke morgen som engelsk 😉
    Det var skønt at jeres unge mennesker gav lyd fra sig, det giver ro i sjælen. Håber I finder en juleløsning, som I begge bliver glade for.

    • Pollyanna siger:

      Hej Lene. Har lige fundet en smart måde at svare på gamle kommentarer på og dine fik jeg vist ikke kommenteret, da tid var. Vi fandt heldigvis en løsning, vi alle var tilfredse med. 🙂

Skriv et svar

