Tværs over Danmark

Så er enden ved at være nået på en hektisk weekend. Jeg har været østpå – igen(fandt ud af på turen over, at det var 7. gamg siden juni jeg tog turen over Storebælt..) Til gengæld har det været en af de weekender, hvor man føler man fik indhentet en masse. Jeg nåede blandt andet

  • at besøge min veninde, der er meget syg, så det var dejligt der kunne findes tid og overskud til et lille visit
  • at besøge anden veninde og bøde hendes nye kæreste.
  • at være et hurtigt raid i IKEA
  • at være til fødselsdag sammen med den udvidede familie og selvom det jo egentlig er min mands familie, føles det også som min 🙂
  • at besøge min søster på vejen hjem og se deres nyeste husprojekt.
  • at drille min nevø og niece.
  • at være til et hurtigt julemarkedsbesøg på Trapholt.
  • at score endnu en juleaftensinvitation 😉

Nu er det eneste på to do listen, at jeg skal hygge mig med min søde mand, inden han kører på arbejde.

UPDATE: Og så nåede vi også lige en hurtig snak med familiens globetrottere. Den ene sad lunt og godt i Michigan og havde lige overstået Thanksgiving med den amerikanske familie og havde veltilfreds åbnet den første adventsgave. De to andre var ved at gøre klar til at forlade Det store æble og flyve til lunere himmelstrøg i morgen. Åh hvem der da var ude på de vilde vovere som dem..

Dette indlæg blev udgivet i Fest og ballade, Moi. Bogmærk permalinket.

3 svar til Tværs over Danmark

  1. Lene siger:

    Godt du kom hjem inden stormen for alvor tog fat 🙂 Du har sandelig nået meget i den her weekend, god aften til dig 🙂

  2. Pingback: Morgentanker « The Pollyanna Principle

  3. Så var det dags att påbà rja något som jag funderat på là nge, dvs en nischad blogg gà llandes trà ning.

Skriv et svar

