Det sørme, det sandt december


den dejligste tid…

Jeg elsker december og jul og hemmeligheder og maden og lysene og nisser og at lave overraskelser til dem jeg holder af, ja jeg elsker nok bare det hele. Normalt har jeg lavet pakkekalender til pigerne, men i år er det kun Lille A, der har fået alt muligt godt hjemmefra, Storesøs og svigerdrengen fik i stedet en teaterbillet til Broadway. Sidste år fik jeg en pakkekalender, det var en stor overraskelse og med nogle rigtig gode gaver. I år har jeg lavet en pakkekalender til min mand. Det blev han glædeligt overrasket over. Selv deltager jeg i Den kreative pakkekalender og jeg har allerede ået pakken fra min gaveven, den ligger nu og venter på at jeg må åbne den 4. december. (Jeg har mærket efter og den er blød! :-))

Dette indlæg blev udgivet i Jul. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

