Julestemningen der blev væk

Den overskrift er nu ikke helt sand. Selvom december har været og julen vil blive anderledes i år og det glimtvis har skortet lidt på julestemningen hos mig, handler det vel dybest set om at få gjort december og julen til noget der gør godt for mig. Den danske vinter kan være drøj at komme igennem uden den vitaminindsprøjtning, som december også repræsenterer for mig. Så jeg hygger mig med at jule en lille smule. Vi holder juleaften med den udvidede familie og aftalen er at det bliver uden pakker, men jeg har dog hørt, at julenissen vil lægge vejen forbi og mon ikke han har noget i sin sæk(note to self – husk at pakke nissetøjet…).

Denne weekend skal dels bruges på at forberede mandagens arbejde i UVMs tjeneste, men der skal også være tid til en tur i skoven. Jeg vil nemlig lave juledekorationer i denne weekend og det kræver lidt nyt fra skoven.

Dette indlæg blev udgivet i Jul. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

