Nedtælling til juleferie

I morgen er sidste arbejdsdag inden juleferien og jeg er så heldig at sidste dag inden jul på mit arbejde indeholder en masse hyggelige indslag og kun pligter af den meget overkommelige slags. Når dagens dont er afsluttet går turen til kirkegården sammen med min gamle moster og så håber jeg, at jeg kan få bagt en lillebitte smule og få eksperimenteret lidt i køkkenet.

Når man plejer at være juleprimusmotor er det meget underligt ikke rigtigt at være ansvarlig for noget, så jeg øver mig i at lave ingenting 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Jul. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

