Juleferie


Så kollapsede Pollyanna på sofaen… Juleferien blev skudt i gang ved frokosttid og jeg havde masser af planer for resten af dagen, men så var det altså en sofa, der kom i vejen…

Min mor sagde altid, at da jeg var lille ville jeg enten ikke sove middagslur eller også ville jeg helst sove hele eftermiddagen – og sådan er det åbenbart stadigvæk. Nu er jeg til gengæld rimelig frisk – det er blevet for sent at tage på kirkegården, men klejner kan vel godt koges efter kl. 21 – kan de ikke?

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Juleferie

  1. Marianne Sa siger:

    Tusind tak for den fine gave i Den Kreative Pakkekalender – de fine servietter pynter allerede på mit bord.
    Håber du fik kogt klejner.

  2. Pollyanna siger:

    Selv tak da. Klejnerne måtte vente, da jeg fandt ud af jeg manglede en ingrediens. Men nu er dejen lagt, så nu skal der snart gang i klejnekogeriet 🙂

Skriv et svar

