Glædelig bagjul

Så er de allerhelligste juledage overstået. Vi har været tværs over Danmark(igen – igen), holdt juleaften i den udvidede familiekreds, skypet med begge pigerne juleaften(men den dårlige forbindelse betød at vi var rigtig glade for at have skypet godt og længe et par dage før jul), jeg har givet den som julemand(!), vi har været til julebrunch, jeg har været til julefrokost, manden i mit liv har passet sit arbejde, og jeg har tilbragt en aften på sofaen med hovedpine og optræk til et eller andet ubehageligt. I dag skal vi afholde den sidste julekomsammen dette år samt tage nogle af de første spadestik til det der skal være vinterens/forårets projekt her i huset – et nyt køkken. Det bliver en udfordring, men også spændende.

Dette indlæg blev udgivet i Ja - jeg spør bare, Jul. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

