Morgentanker

Jeg vågner op til livstegn fra begge mine piger, det er en god måde at starte den 29. december på – en morgen hvor jeg godt kan mærke at nytårets melankoli er ved at snige sig ind på mig. Jeg har aldrig rigtig brudt mig om nytåret, hvorfor ved jeg ikke – man skulle synes, at det signalerer nye begyndelser som jo på mange måde kan være noget positivt, men jeg tror det i mit hoved bliver et fokus på farvel til det gammelkendte. Foreløbigt bliver det ikke et farvel til juledekorationen med monsterlyset jeg købte i IKEA i efteråret – det kommer vist til at holde et godt stykke ind i det nye år!
20111229-083201.jpg

Dette indlæg blev udgivet i Far mor og børn, Moi, Udveksling. Bogmærk permalinket.

2 svar til Morgentanker

  1. Madame siger:

    Jeg syne også, der er noget vemodigt ved nytåret – men det er nok, som du skriver, fordi vi siger farvel til det gammelkendte. Nu kan vi glæde os til længere dage med mere lys og til forår og varme.

  2. Pollyanna siger:

    Ja det er rigtigt – vi går foråret i møde – det skal man skønne på 🙂 Tak for påmindelsen!

Skriv et svar

