Hverdagsramt

Så ramte jeg lige hverdagen med 110 i timen. Hold da op det er mørkt, koldt og vådt, når jeg klokken meget tidligt sætter mig ud i bilen om morgenen. Jeg har besluttet mig til at stå et kvarter tidligere op om morgenen, det gier lige lidt mindre stress på de morgenvåde og mørke veje, når jeg kører på arbejde. Denne vinter har jeg oplevet, at  jeg egentlig ikke bryder mig om at køre i mørkt og vådt vejr – er det mon synet, der er begyndt at drille?

Turen hjem fra arbejde gik tjept – der var indkaldt til byggemøde med alle håndværkerne, så om et par måneder vil vi kunne lave mad og hygge os i vores nye køkken. Jeg er begyndt at glæde mig. Måske skal vi spise havregrød, men det bliver i lækre omgivelser 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

