Too good to be true!

En af de ting jeg gerne vil gøre noget ved i 2012 er tidsoptimering. Tit føler jeg en dag går alt for hurtigt og at jeg slet ikke når det, jeg gerne vil. Derfor har jeg lovet mig selv at prøve at planlægge min hverdag lidt bedre – at købe ind og andre ting på vej hjem fra arbejde, så jeg sparer en tur ud i byen og dermed sparer både tid og benzin.

Derfor var tanken i går, at jeg skulle direkte i fitnesscenteret efter arbejde og om morgenen havde jeg så pakket sportsrasken. Da jeg stod i fitnesscenteret opdagede jeg, at jeg i morgentravlheden havde pakket en natkjole t-shirt med teksten Too good to be true! Så den måtte jeg så give den gas i 🙂

Hvis du kigger forbi mig, håber jeg din dag bliver too good to be true.

Dette indlæg blev udgivet i Moi. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

