Tøm, pak ned, slæb

Jeg synes, jeg knokler lige nu. Det bliver ikke til meget andet end arbejde af den ene og den anden art i de vågne timer i øjeblikket. Jeg pakker køkken og stue ned og selvom jeg egentlig ikke synes vi har så mange ting, må jeg jo nok indrømme det bliver til en del, når det bliver hevet frem fra gemmerne og skal pakkes ned. Oveni har jeg en del hængepartier på arbejdet og januar ender altid med at være en rigtig travl tid med store projekter der skal vejledes til og planlægges og mødeaktivitet på arbejde af både den ene og den anden slags.

Når travlheden rammer, er det for mig nemt at glemme alle de gode intentioner og tømning af diverse skabe har afsløret et glemt lager af julegodter, som jeg bare ikke har haft standhaftighed til at stå i mod…. argh.

Nu glæder jeg mig bare til weekenden, så vi kan komme i gang med nedrivning og få dannet os et overblik over, hvor travlt vi har inden håndværkerne kommer. I pauserne mellem arbejdet kigger jeg med på Storesøs billeder på facebook og læser om Lille A.s oplevelser på hendes blog.

Dette indlæg blev udgivet i Ombygning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

