“Man skal hore meget

inden ørerne falder af.” Sådan sagde min gamle latinlærer i gymnasiet altid og det havde han sandelig ret i. Under dagens indkøb blev jeg noget overrasket, da den unge kassedame pegede på båndet og spurgte: “Hvad er det?”

Det var fire avocadoer…
Så eksotisk troede jeg alligevel ikke avocadoer var i dag!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til “Man skal hore meget

  1. Lene siger:

    Jeg tror faktisk ikke avocado er udbredt, som os, der spiser dem gladeligt, tror ;-)God weekend til dig

    • Pollyanna siger:

      Det lader til det, jeg troede bare det var en ‘moderne’ grøntsag som også unge mennesker kender. Jeg tror nok, de unge mennesker jeg kender, ved hvad en avocado er 😉

Skriv et svar

