Ombygning dag 2 og nu med lange arme

Så fik vi taget rigtigt hul på den helt store ombygning. Lørdag kom SVoger og nevø og gav en hånd med ved flytning af de møbler vi ikke har kunnet finde plads til herhjemme(det kræver sit, når man indskrænker huset med 70 kvadratmeter!) De hjalp også med at tage loft ned i stue og køkken. Vi fik kørt det på genbrugspladsen og jeg fik taget tapet ned i stuen. I dag rev vi de sidste skabe ud af køkkenet og nåede endnu en tur på genbrugspladsen og det var så meningen, vi ville gå i gang med at vælte vægge. Det var dog ikke lige helt så let, som vi havde troet og vi fik ikke helt lavet alt det, vi havde regnet med. Husfaderen har dog taget fri fra arbejde de næste 14 dage, så i morgen er der atter en dag. Jeg skal dog på arbejde i morgen, men jeg må ærlig talt indrømme, at jeg godt kunne bruge weekend nu…

Billedet viser 2 vægge i det gamle køkken, der skal væltes.

Dette indlæg blev udgivet i Ombygning. Bogmærk permalinket.

2 svar til Ombygning dag 2 og nu med lange arme

  1. Hejsa – jeg skriver lige kort – jeg er stadig med på at holde oplæg for jer.. så skriv blot, hvis det stadig er aktuelt 🙂 God fornøjelse med projektet.. puha det ser uoverskueligt ud..
    Kh Christina

Skriv et svar

