Ombygning dag 5 og hatten af for manden i huset

Av av av – jeg har ondt i mine fingre og i mine knæer og mine lemmer af at læbe og slide. I går havde jeg undervisningsfri og der blev knoklet igennem. I dag har jeg været på arbejde og da jeg kom hjem, fløjtede min brave mand fyraften. Da havde han selv taget resten af stuens trægulv op og revet et meget genstridigt sisaltæppe af stuegulvet(det lå af uransagelige grunde mellem trægulvet og betongulvet). I tirsdags fik vi kørt de nedbrudte vægge i containeren udenfor, jeg fik afrenset tapet på næsten alle de vægge, der skal tapetseres og fik loftet ned i vores entre som efter ombygningen bliver inddraget i køkkenalrummet. Lige nu ser det meget uoverskueligt ud, synes jeg. Vi mangler stadig at vælte en væg og banke gulv op på 70 kvadratmeter inden håndværkerne rykker ind.

Billedet er et par dage gammelt inden muren blev kørt i containeren.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Ombygning dag 5 og hatten af for manden i huset

  1. Lene siger:

    gratis motion 😉 og jeg synes I er seje begge to, ombygning er en hård proces. God fornøjelse.

  2. Pollyanna siger:

    Jeg er simpelthen grædefærdig, Lene…. Vi banker lige nu gulv op i stue køkken og jeg er simpelthen så træt at jeg ikke har gidet spise noget siden morgenmaden… Jeg håber ikke vi har gabt over mere end vi kan fordøje…

Skriv et svar

