Ombygning dag 16 og nu med både armene og benene oppe

Vi nåede det! ca 70 kvadratmeter er gravet op og diverse skillevægge er væltet og kørt væk. Vi har fyldt 3 containere og en indkørsel med murbrokker! Det der må mangle, må mureren og de andre håndværkere klare, når nu de rykker ind i morgen! Sidste mandag var jeg alvorligt nervøs for, at vi ikke nåede at blive færdige. Jeg havde en rigtig lang dag på arbejde(fra 8.45 – 19) og var rigtig nervøs for at hele tidsplanen ville blive rykket, fordi vi ikke kunne nå at blive færdige. Da jeg kom hjem, havde manden givet den en ordentlig skalle som vi fortsatte sammen de næste dage og lørdag kunne vi lave et par timers arbejde og rydde lidt op og så sige til hinanden, at nu kunne vi godt aflevere! At påstå det har været en walk-over ville være løgn! Vi har slidt som små bæster og havde god hjælp af en gammel københavner ven sidste weekend. Jeg har passet mit arbejde og knoklet igennem, når jeg kom hjem og forberedt videre om aftenen. Min mand har haft fri fra arbejde og har slidt i det, mens jeg har været på job.

Min far var her i lørdags for at kigge på, men som jeg sagde til ham har han brudt sit sidste gulv op! Jeg kan så afsløre for eventuelt interesserede, at det har jeg også! Aldrig mere – har jeg lovet mig selv!

This slideshow requires JavaScript.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

