Amerikansk snue


Første dag i min vinterferie vågnede jeg op med snot og ømme lemmer. Det er sandsynligvis en amerikansk en af slagsen(Storepigen havde nemlig en forkølelse med hjem i mandags og jeg tænker, det er den, der nu har angrebet mig!), hvilket måske kan forklare dens aggressive natur. Jeg synes sjældent, jeg er syg, men når jeg er, lader det til det skal foregå i mine ferier…

Derfor sidder jeg nu i sofaen med min dyne og med lommeletter inden for rækkevidde, mens jeg ærger mig over, at den endagstur jeg skulle have været på til København er udskudt. Jeg havde fået trommet de gamle veninder sammen, for at vi sammen kunne besøge vores syge veninde, men det bliver nu uden mig 😦

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

