Game of Thrones

Den amerikanske snue er vedholdende og har også grebet forstyrrende ind i mandagens planer. Jeg skulle have været chauffør for min far til en pacemakerkontrol, men den tjans overtog min søde mand. Derfor sidder jeg nu her i nattøj og ser middelalderserien Game of Thrones. Når det nu det ikke kan være anderledes, er det egentlig også en ok vinterferiefornøjelse.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Game of Thrones

  1. Lene siger:

    God bedring til dig, og det var godt at dine veninder kunne tage på besøg. Det har helt sikkert været et kærkomment besøg.

    • Pollyanna siger:

      Tak. Det går lidt bedre i dag, men helt feriestemning er her ikke endnu. Og ja, heldigvis kom de andre afsted og det var godt jeg blev hjemme, jeg var sikkert smittefarlig.

Skriv et svar

