Vinterferiestatus

VInterferien kom og gik. Heldigvis kunne jeg stå op af sottesengen om onsdagen og dermed undgå at hele vinterferien gik op i røg. Onsdag kørte Storesøs og jeg på besøg hos kusinen, som i øjeblikket residerer og er kreativ på et rigtigt Torneroseslot. Der var rigtigt inspirerende og jeg fik helt lyst til at tage på sommerhøjskole engang i fremtiden.

Torsdag var det besøg hos en tidligere kollega sammen med en nuværende kollega og vi nåede sørme også en kunstudstilling. Vi fokuserede på fotoudstillingen Kontroversielt og Icon Dressed/BODYWRAPPInc. Jeg syntes bedst om fotoudstillingen, den satte mange tanker i gang og provokerede også og det er jo aldrig nogen skade til at blive lidt stødt på manchetterne.

Senere blev der sniksnakket til den lyse morgen og det var godt at få fyldt op på veninde-nærværskontoen. Weekenden blev brugt på at klargøre de sidste vægge, så malerne har frit slag i denne uge. I dag har jeg hjemmearbejdsdag og jeg kan afsløre at malere åbenbart er en mere talende faggruppe end murere er. Det kan dog måske hænge sammen med kønssammensætningen 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Vinterferiestatus

  1. Lene siger:

    Du må sætte et skilt på, så der bliver stilhed, f.eks shhh geniet arbejder 😉

  2. Pollyanna siger:

    Ha ha – de kunne jo tro på det 😉 Jeg klarede mig med et par store høretelefoner og klassisk musik. Hvis jeg lytter til populærmusik, kan jeg ikke koncentrere mig om at rette opgaver.

Skriv et svar

