Downton Abbey season 2


Så er det tid til gensyn med Downton Abbey. I aften går sæson 2 i luften på DR2. Jeg har snydt! Jeg kunne ikke vente og har allerede for flere uger siden set sæson 2, alligevel skal jeg da gense afsnittene de næste søndage. På dejligste vis bringer en serie som Downton Abbey mig tilbage til min barndom og ungdom, hvor serier som Upstairs, Downstairs, Brideshead Revisited osv blev slugt afsnit efter afsnit og måske var det, der dannede den første spæde fascination med det, jeg senere skulle beskæftige mig med som min levevej.

Men indtil kl. 20 er jeg nødt til at acceptere at søndagen står i terminsprøvernes vold.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

