Afvaskninger

Så er håndværkerne langt om længe ude af huset og vi mangler bare den ubehagelige del af ombygningen – nemlig regningerne! Jeg har haft travlt på job og har været udenbys den første weekend i Påskeferien, så de sidste kasser er ikke sat på plads endnu – det er et stort projekt, når alting skal pakkes ud og vaskes af, inden det kan komme på plads, især når skabe og skuffer gemte så meget, som de gjorde hos mig.

Rundt omkring mig er livet turbulent. Det har givet mig nogle knubs og får mig til at være stille i Cyberspace. Nogle gange kan jeg blive overrasket over, hvordan andre kan tolke handlinger diamentralt modsat af hensigten! Apropos var jeg igen en tur i biografen i går. Denne gang var det En kongelig affære, der var på plakaten. Uh den var også god og Mads Mikkelsen er jo en lækkermås. Handlingsforløbet var jo kendt på forhånd, men som med så mange andre historiske film gør det bare portrætteringen af karaktererne så meget mere interessant. En kongelig affære er absolut en tur i biografen værd.

Dette indlæg blev udgivet i Moi, Ombygning, Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

