New beginnings

Grundlæggende er jeg nok en tryghedsnarkoman. Nogle mennesker har behov for at skifte scene med jævne mellemrum ellers synes de livet bliver for kedeligt. Sådan er jeg ikke. Jeg trives i det der er genkendeligt(nogen vil nok kalde det hverdagen), jeg finder ro i den strukturerede hverdag, måske fordi jeg nok egentlig er ret ustruktureret som person. Selvom hverdagen er genkendelig, har jeg sagtens kunnet finde udfordringer og har kunnet udfordre mig selv med videreuddannelse og nye rutiner og gøremål. Måske er det derfor, det føles som om jeg har gjort noget grænseoverskridende! Jeg har sagt mit gode job op og sagt ja tak til et nyt. Det er samme slags job, men et nyt sted med nye kollegaer og nye rutiner. Jeg har været rigtig glad for mit gamle job og føler det er der, jeg har trådt mine barnesko og der hvor jeg har lært min jobfunktion og fundet min rolle. Men som for enhver anden 18 årig kommer der et tidspunkt, hvor der må nyt til – så nu flytter jeg “hjemmefra” efter 18 år. Jeg glæder mig!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

