Dead Scared 2

I Pinsen kunne man nyde det gode vejr og en krimi udendørs! Det kan man ikke i dag.

Jeg vil selvfølgelig købe et par romaner eller 5, når nu jeg har mulighed for at købe til spotpris i USA. I øjeblikket checker jeg bestsellerlister for at finde ud af hvad der rører sig på den engelsksprogede bogscene. Egentlig har jeg slet ikke plads til flere bøger, de står allerede i dobbeltlag flere steder i reolen, men  er der en slags shopping, jeg godt kan lide, er det bogshopping 🙂 Egentlig burde jeg nok skille mig af med nogle af de bøger, der bare står og fylder, men det kan jeg slet ikke få mig selv til, det vil jo være som at skille sig af med gamle venner.

I går aftes læste jeg S.J. Boltons seneste krimi, Dead Scared, færdig. DEt har taget længere tid end det plejer, fordi jeg af en eller anden grund har gået og sparet lidt på den, måske i håbet om at den kunne gøre det som flylæsning. Det holdt den dog ikke til og nu er jeg færdig og klar til at gå i gang med en ny. Den var god og spændende med et ret overraskende plot, selvom jeg troede, jeg havde regnet det meste ud, var der overraskelser til sidst alligevel. En absolut anbefalingsværdig krimi – men ikke helt så nervepirrende som nogle af forfatterens andre.

Dette indlæg blev udgivet i Bøger. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

