Grundlovsdag i overhalingsbanen

Efter en weekend på sofaen, som jeg egentlig først tilskrev min egen dovenskab, men som søndag nat viste sig nok at være forløberen for en gang “turbo-influenza”(tror heldigvis den er på retur nu) har jeg faktisk lidt travlt nu. Jeg har faktisk ikke gjort de mindste praktiske forberedelser til afrejse på fredag(det er så lidt en streg i regningen, at butikkerne har lukket i dag) og onsdag, torsdag og første del af fredag er helliget arbejdsmæssige forpligtelser. Faktisk er det lidt uvirkeligt, at det allerede er nu, vi skal afsted og at vi om mindre end 150 timer(kan ikke lige overskue at udregne med tidsforskel og sådan) kan se og mærke hende den lille igen. Når vi har mødt hendes værtsfamilie og har set byen, skolen og de omgivelser, hun har slået sine folder i de sidste 10 måneder, drager far, mor og Lillepigen på eventyr sammen i “The Land of the Free”. Så har vi nogle ugers tæt samvær inden vi rammer Danmark. Har jeg sagt jeg glæder mig HELT VILDT!

Jeg glæder mig også til min kammerat kommer hjem.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

2 svar til Grundlovsdag i overhalingsbanen

  1. Madame siger:

    Det lyder meget spændende med jeres ferieplaner! Rigtig god tur – og god bedring med “turbo-influenzaen”.

    • Pollyanna siger:

      Tak for det, Madame. Heldigvis var det en hurtig-virus, så jeg har det meget bedre, hvilket er godt, for jeg har da slet ikke tid til at være syg 🙂

Skriv et svar

